IKKE ROP,
SNAKK
Merkevaren din er hva folk sier. Vi sørger for at de sier det vi ønsker.

Det er vanskelig å bli en merkevare folk faktisk bryr seg om. En merkevare folk snakker om, engasjerer seg i, kjøper. En merkevare de ikke vil blokkere.

Og som det meste i livet begynner veien dit med å lytte. De mest innflytelsesrike merkevarene roper nemlig ikke ut til verden. De lever i den. Ingen liker han fyren som bare snakker om seg selv. Ikke vær han fyren.

Finn riktig tid, riktig sted, riktig hensikt. Ta sjanser. Si sannheten. Le. Gråt. Si unnskyld. Kun da vil du være relevant, og kun da vil folk snakke om deg i middager, på kafé og i butikken.
FINDING COMMON
GROUND IS THE
ESSENCE OF
BELONGING
EN FØLELSE
AV FELLESSKAP
Vi har et grunnleggende behov for menneskelig kontakt. Ønsket om å tilhøre noe er både universell og tidløs, men i en verden hvor den tradisjonelle oppfatningen av felleskap har forandret seg, er det å finne sin plass vår viktigste identitetsmarkør.

“Once upon a time people were born into communities and had to find their individuality. Today, people are born individuals and have to find their community.”
K-HOLE Youth Mode - A Report on Freedom

Dette gir en gylden mulighet for merkevarer som ønsker å spille en viktig rolle i forbrukernes liv. Ved å koble på mennesker som er drevet av lidenskap og motivert av mening, skaper vi merkevarer som folk er stolte over å støtte og tilhøre.